17 de mar. de 2020

DÍA 2: 17.03. 2020 HORA DE LER NA DISTANCIA con... EVA de 6º EP e Teacher Víctor


DÍA 2. 17.03.2020 

Ler na distancia con... Eva de 6º de E. Primaria



Ler na distancia con... Teacher Víctor - Happy St. Patrick's Day!





Infórmate e colabora:
Aínda que esteamos na casiña, queremos que a Hora de Ler continúe na distancia. Así que creamos este espazo no que cada día atoparedes unha lectura. 

Se vós tamén queredes participar nesta Hora de Ler, podedes facelo pedindo axuda á vosa nai ou ao voso pai para enviar o arquivo de audio ou vídeo ao email biblioteca.ceipmontemogos@gmail.com

Agardamos os vosos arquivos! 

11 comentarios:

Manu dixo...

Gracias por tu lectura,Eva...eres muy valiente, que no es nada fácil atreverse a leer mientras te graban.
Saudiños!!!!

carmen dixo...

Gracias Eva unha preciosa lectura,!

Eva dixo...

Gracias Manu,me encanta leer.Un agarimo

Unknown dixo...

Bravo Eva 👏 encantounos!

Vanessa dixo...

Qué bonito, Eva! Me encanta El principito, lo leí cuando tenía tu edad y me enamoré de ese libro.

María José dixo...

Grazas por esa fermosa lectura!

Eva dixo...

Teacher Víctor que lectura tan divertida y simpática me encantó.

Eva dixo...

Gracias Vanessa

Eva dixo...

Gracias Carmen

Vanessa dixo...

Happy St. Patrick's Day!!!

Julia iglesias dixo...

Que bien Eva, me encanta el cuento lo hiciste genial 🥰🥰